ÚVOD    KONTAKT    AKČNÍ NABÍDKA    SLUŽBY    OBCHODNÍ PODMÍNKY   


OBCHODNÍ PODMÍNKY




EET

Elektronická evidence tržeb je zde prováděna v běžném režimu.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodejce povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen za evidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



JAK NAKUPOVAT

Nákupní košík
Zboží si můžete vybírat a libovolně vkládat do nákupního košíku. Během nákupu můžete stále sledovat celkovou sumu vašeho nákupu v pravém horním rohu webu. Vrácení produktu z košíku provedete kliknutím na tlačítko vyprázdnit košík.

Odeslání objednávky
Pokud máte v nákupním košíku Vámi zvolené položky, vyplňte prosím potřebné údaje ve formuláři abychom Vám objednávku mohli potvrdit e-mailem. V případě zvolení platby bankovním převodem Vám v e-mailu zašleme číslo účtu a variabilní symbol.



ZPŮSOB PLATBY

- Dobírka
Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky.

- Bankovním převodem
Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky zaslán e-mail s částkou k úhradě, číslo účtu a variabilní symbol platby. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou o začíná se realizovat její zpracování.



DODACÍ PODMÍNKY

Vaši objednávku Vám zašleme v nejkratším možném čase. Vyexpedujeme do 24 hodin (tzn. předáme České poště) v pracovních dnech.

Kolik platíte za poštovné a balné?
Balné je vždy zdarma, součástí balného je vždy okrasná krabička.
Poštovné Vás jak v případě dobírky tak i bankovním převodem stojí 120,- Kč.
  - dobírka 120,- Kč
  - platba předem 120,- Kč



REKLAMACE

Reklamace a záruka zboží
Podmínky jsou v souladu s platným obchodním a občanským zákoníkem. Na zboží poskytujeme záruku v délce 2 let od doby dodání zboží. Při reklamaci nám zašlete společně se zbožím také originál dokladu o koupi.

V našem internetovém i kamenném obchodě poskytujeme podmínky pro uplatňování reklamací v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem.

  1. Prodávající odpovídá za všechny skryté vady zboží, které se vyskytnou v záruční době.
  2. Délka záruční doby je 24 měsíců na veškeré prodávané zboží.
  3. Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál nebo kopii vydaného prodejního dokladu (faktury - daňového dokladu).
  4. Prodávající neodpovídá za vady, vzniklé nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího.
  5. Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran. Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje prodávající tímto způsobem:
    Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 30 dnů od převzetí oprávněné reklamace. V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.
  6. Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Vešerá data které vyplňujte v našem formuláři chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám.



novinky hodinářství a zlatnictví evrom
banner zlatnictví a hodinářství evrom
banner zlatnictví a hodinářství evrom

EVROM - idatabaze.cz Zlaté šperky - idatabaze.cz
banner zlatnictví a hodinářství evrom
EVROM, Michelská 653/77, 141 00 Praha-Michle, Telefon: +420 241 484 669, E-mail: evrom@volny.cz